2012.03.18 (gårdagens mat och träning)

God morgon god morgon! Tog sovmorgon idag, vaknade runt halv tio men låg och drog mig ett bra tag :) Är det söndag så är det!

Igår var min första äta-vad-jag-vill-dag sedan jag blev lite hårdare mot mig själv! Och jag hade sett fram emot detta under hela veckan för suget var rätt jävligt under vissa perioder... Ost, bröd, ostbågar, godis!! Men när jag väl stod i affären och skulle välja ut något gott så var jag bara sugen på salt&vinäger-chips?! Jag gillar inte ens dom..?! Förvirrat stoppade jag på mig en påse och gick hem.. Så där satt jag med älsklingen i soffan igår, med vin och lite chips som jag i vanliga fall spottar ut.... Så knäppt det kan bli! :)

10:0: 20 minuters promenad.
Frukost 10.30: 4 finncrisp med mosad och kryddad avocado, 1 apelsin och en kopp te.
Middag 15.15: Kesoplättar (1,5) med lite jordgubbssylt.
Mellanmål 16.30: En kopp kaffe.
Mellanmål 17.45: Två rostade mackor (utan något på) och 5 vi druvor.
Efter träning: En proteinshake.
22.00: 30 minuters promenad.
Kvällsgott: Två glas rödvin och lite chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0