2012.03.18 (mat och träning)

Idag har det inte varit så mycket drag! Jag har mest gått och plockat här hemma, rensat lite och sorterat och organiserat. Fikat med Katrin och hjälpt henne med matten. Jia var förbi och sa hej också men annars har det inte hänt så mycket mer.. Det var faktiskt lite för lugnt ända fram tills halv åtta-tiden då det var dags för gym ;) Körde 30 minuter på Crosstrainern och ca 30 minuters benträning. Så nu är hela kroppen genomkörd (körde överkropp igår) så nu blir det nog vila i två dagar, då jag jobbar. Om jag inte sliter mig upp ur sängen tidigt och tränar lite innan jobbet någon dag.. Men det är tveksamt. Men en långpromenad innan 9.00 ska nog gå bra!

Frukost 11.00: Två kokta ägg, fruktsallad (1 banan och 1/4 honungsmelon) och en kopp te.
Mellanmål 14.15: En kopp te.
Middag 15.30: En liten portion spagetti med köttfärssås.
Mellanmål 16.00: En kopp te.
Mellanmål 18.15: En proteinshake.
Efter träning: En proteinshake.
Promenad innan läggdags: Ca 30-40 min (tror jag det blir).

Någon mer mat blir det inte idag, men en kopp te hade ju inte suttit fel! När älsklingen hittat hem från gymet han också så blir det nog en kopp ;) Nu ska jag sjunka ner med min shake i soffan och kolla Big Brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0