2012.03.24 (gårdagens mat och träning)

Veckans träning blev inte alls som planerat då jag fick hoppa in och jobba extra både onsdag och torsdag - då jag egentligen hade planerat att träna. Igår var jag ledig men då var jag helt slutkörd efter allt jobbande så då blev det inte heller av. Då sprang jag och älsklingen på stan halva dagen istället. Köpte lite nytt, lägger upp lite av det sen! Så denna veckan har jag bara tränat kondition i form av långpromenader och cykling. En hel del faktiskt :)

Gårdagens:
9.40: 50 minuters promenad.
Frukost 11.00: Två kokta ägg på knäckebröd (minirut) med salt. Ett stot glas vatten, typ en halv liter.
Middag 16.00: Buffé på Thai Silk. Lite frukt och två glas vatten till det.
Mellanmål 20.00: En kopp kaffe.
Kvällsgott:1 glas vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0