2012.03.26 (fullt upp)

Hej hopp! Ingen tid för bloggen idag! Jag gick upp strax efter 8 och tog en morgonpromenad med vavvan medans älsklingen låg kvar i sängen och sussade. Lyx! Vid elva mötte jag upp Katrin för lite shopping och mys på Hansa! Vi gick och strosade ett par timmar innan hon skulle jobba, satt även ute på en bänk i solen och drack kaffe :) Och tro det eller ej - jag hittade en del (lägger upp sen). Jag har även hunnit med en fika nere i källarn och nu har jag precis avslutat en timmes telefonmöte så nu är jag lite slö i huvudet! Ska andas lite en stund sen blir det nog en promenad i kvällssolen och kanske fika med Jief. Inget bestämt än så får se hur det blir..

Min morgonpromenad, ca 50 minuter;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0