2013.03.16 (mat och träning)

Dagen blev inte riktigt som planerat.. Jag och älsklingen fastnade i stan alldeles för länge så middagen blev senare än vad vi tänkt. Och eftersom att allt drog ut på tiden så.... blev det inget gym ;( Men jag har gått flera mil idag så det får jag väl ändå vara nöjd med..?!

9.00: 60 minuters promenad.
Frukost 10.15: En proteinshake och en kopp kaffe.
Mellanmål 11.30: En red bull sugarfree.
Lunch 12.30: Buffé på Zorbaz (grekisk sallad - med tomat, gurka, oliver, fetaost och rödlök. Vita och svarta bönor, två "broccolihuvuden", annanas, ett par champinjoner en liten bit grillad kyckling och ca 100g lax), ett glas vatten och en kopp kaffe.

Mellanmål 16.30: En kopp kaffe.
Middag 17.30: En liten portion spagetti med köttfärssås och ett glas vatten.
19.30: 90 minuters promemad.
Kvällsfika 21.15: En kopp te och 5-6 st jordgubbar.

Nu blir det inget mer i magen ikväll, utan soffmys och kärlek med min man och Big Brother och sen blir det en liten promenad till. Men inga 90 minuter! Men 15-20 kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0