2012.05.07 (tillbaka till vardagen)

Jag tänker inte köra någon "dagboksuppdatering" från resan så jag kör en kort, kort sammanfattning istället..

Vi har haft det underbart och lugnt och skönt. Vi har njutit utav sol, tagit skydd från regn och varit med om en liten storm. Vi har ätit och druckit gott. Badat i havet och gått i massa små mysiga affärer. Jag har även tagit hand om en hemlös katt och fyllt år! Vi har sett huvudstaden och även varit över på den turkiska sidan. Vi har träffat massa trevligt och mysigt folk och bara njutit utav att ha semester och en paus från vardagen. Vi har druckit drinkar och öl vid poolen och jag brände sönder min rumpa (första dagen).. Listan kan göras oändlig så jag sätter punkt här! Det var en grym resa och en grym 25-årspresent! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0